Framtidsplaner.....

När snön ligger tjock och man bara går och väntar på att den ska smälta bort funderar jag på vad som kommer att hända under detta kommande år..
Nu är det ju så att vi på Park 45 går och väntar speciellt mycket på sommaren.. För den som inget vet, kan jag berätta med oerhörd glädje att vi kommer att berika Sverige med flera invånare.. Men eftersom det är sådan otroligt lång leveranstid på dessa, är det sagt att de inte kommer förrän i juli, den 11! Men en lite förvarning har vi fått att vi ska vara lugna och fridfulla runt midsommar, eftersom tvillingar brukar komma tidigare!
 

Nu är det nog så att de flesta redan vet och många delar våran glädje, men vi har inte varit så flitiga på att förtälja detta underbara, men nu finns det liksom ingen anledning att INTE nämna något om det! Detta uppfyller självklart både våran vardag och helg, dag som natt! De små är alltid i våra tankar.

Barn är något vi länge väntat på, och det har inte alla gånger varit så roligt, just denna väntan, MEN jag kan lungt säga att det har varit värt varenda sekunder, iallfall nu!

Så våra framtidsplaner innehåller just nu mycket bebis... Det är kläder, kärra, säng, leksaker, bilbarnstol, babysitter X 2 och allt annat som hör till!
MEN Lilla jag ska försöka vara lite sociala och inte bara prata bebis!
Roligt är det iallfall!
Ha det gott, folks!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS..ni har en underbar tid framför er...önskar er all lycka många kramar Christel

2010-02-06 @ 18:35:46
Postat av: Lilla jag

Christel!

Tack så mycket! Det är med spänning som vi VÄNTAR!!

puss och kram

2010-02-06 @ 19:42:38
Postat av: Tomas

Vad händer annars då?

2010-02-07 @ 18:29:40
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: A

Men Grattis!!!!!!!! Herregud vad roligt! Nu blir jag lite tårögd och sitter och ler för mig själv. :´)

2010-02-07 @ 20:06:53
Postat av: Rosinskan

Det är så himla härligt vännen och jag är såååå glad för eran skull:-)

Jag längtar till sommaren!!

KRAAAAAM

2010-02-08 @ 22:20:00
Postat av: syrran

Vi på högåsgatan väntar vi också!!!! NU ska jag bli moster Tjong tjong!!!

2010-02-09 @ 17:34:21
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Jobb jobb jobb, annars inte så mycket!!



A:

Tackar för det! Härligt att göra någon glad!



Rosinskan:

Tack min bundsförvant! Vi väntar tillsammans, det känns bra!



Syrran:

Moster, inte så dumt, jag lovar! Du kommer att bli världens bästa, det vet jag!



Puss och kram

2010-02-09 @ 18:39:47
Postat av: Tomas

Du fattade ironin, va´? Stort Grattis!

2010-02-10 @ 13:04:49
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Neeeeej, nu fattar jag inget (!).....

Puss och kram

2010-02-10 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0