God va tiden går....

Hur slarvig har jag blivit med denna blogg egentligen? Hur länge sedan som helst som jag var här. MEN jag har inte haft på datorn över huvudtaget på MYCKET länge. Det är så mycket dator på jobbet, så man hinner liksom trötta... Men en lite uppdatering kommer här:
 Så här fint väder va det förra söndagen när Stora han och jag var i skärgården och gick tipspromenad!

Så här glada var vi när vi skulle å "hälsa på de små" (ultraljud)

åh här är vårat (inlånade) tigerdjur, som bor hos oss till i slutet av veckan. Här är hon ute första gången, Men det va så kallt, blöt å så mycket snö, så hon gick in igen...


Har jobbat hela helgen, och imorron är det den "sista" dagen innan lite ledighet, det ska bli gött!

I slutet av veckan kommer familjen M ÄNTLIGEN hem, efter att ha övergett oss i lite mer än två veckor...

Ska försöka bli lite bättre på uppdateringar...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0