Hej å hå!

Det är nästan en hel vecka sedan jag skrev något här, men det har varit "mycket nu" ett tag..
Hysteri-hysteri har det varit på 12:an, jag har inte orkat annat än att decka i soffan när jag kommit hem, och sen har kanske OS lite med att göra att det inte har blivit någravraderkan tänkas....

Denna helg har vi ledigt, och vi hade tänkt oss ner till "Did they puch" men med tanke på att SMHI utfärdat en "typ 2 varning" som innenbär att man inte ska ut om man inte måste, så blir det hemmavid. Snön bara vräker ner... Får gå ut och skotta bort lite, så att man inte behöver ta allt sen.. Det blir så tungt..

Min pappa har köpt en dator, och fixat bredband! (eller ja, jag beställde)
Nu hade vi en lektion i att sätta på datorn och kolla sin egen sida för några dagar sedan, och idag blir det en uppföljningslektion.. Gäller att köra hårt med gubben, så att han kommer att använda sin nya burk! HEJJA farsan!

Annars blir det lungt lungt lungt!
Började dagen med en sovmorron, och sen en härlig frukost till melodikrysset.. Det gick väl inte att lösa hela, men några ord fick vi till iallafall..

Tjingeling på Er!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

tack for presenten, Lennart la beslag pa tidningen men jag far allt hjalpa honom, nu sover Leon och jag e pa rymmen, hahaha

kjam och klapp pa magen

2010-02-20 @ 15:08:37
Postat av: Rosinskan

Faktiskt bra beslut att ni inte åkte hit med tanke på vädret.....men vi får se till att det blir snart iaf...måste ju få se din goa kula!!!

Puss och kram :-)

2010-02-22 @ 23:46:30
Postat av: Lilla jag

Fru M:

MEEEEEN snodde han din tidning.... Sicken en... Bra att Du rymmer lite ibland!



Rosinskan:

Kulan är för allmän beskådning närhelt det önskas!



Puss och kram

2010-02-25 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0