Ledig dag

Underbart väder idag, men jag har inte stuckit ut näsan utanför dörren, mer än när jag sa hejdå till Fru M och bebisen....
Lediga dagar kan man ju tillbringa inomhus.... Man kan förslagsvis dammsuga, tvätta, hänga tvätt, skura golv, laga matlådor, plocka ur diskmaskinen och sortera kläder.. Det låter inte så dumt va?!

Jag har haft två celebra besök på eftermiddagen! Först, som sagt Fru M och bebisen, sen systeryster och lillpluttan! Tänk va trevligt det är med besök, och att få ha folk omkring sig! Jag njuter varje sekund!

Stora han jobbar på hemmaplan denna vecka!
Han kör snöslunga på ett jättestort industritak och varje eftermidda han kommer hem klagar han på att han är helt slut... Det säger rätt så mycket om hur han har det på jobben som han är ute på när han "ligger borta", med tanke på att han då brukar jobba ca 12 timmar om dagen, och inte alls klagar... Nu ligger han på soffan eller sängen...
Kanske man skulle lägga sig bredvid?!
Puss och kram Lilla jag X3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0