Slut på helgen!

Inte brukar man sätta ett ! efter meningen: "slut på helgen", men om man har jobbat så kan man få göra det!
I fredags va det väldigt rotigt på 12:an, men lördagen och söndagen var helt ok att tillbringa på avdelningen... MEN om man skulle få välja, skulle jag klart välja att få vara hemma och kolla på OS istället för att vara där, men man måste "dra sig strå till stacken"!

OS ja.    

 Tänka va medaljer vi har planerat att ta. Men frågan är hur många det verkligen blir? Kanske är deltagarna tröga i starten, och det senare under spelen kommer att "ramla! in ädla medaljer för Sveriges del... Eller så gör det det inte..
Roligt är iallfall att några helt otippade får åka hem med bevis runt nacken, som till exempel shorttrack åkaren från Australien som vann guldet för fyra år sedan, på grund av att alla andra trillade eller blev diskade! Ha ha ha, det va roligt det!

Idag blir det reunion på Park 45! Tre stycken från min förra arbetsplats kommer ikväll för lite mat, och förhoppningsvis mycket skvaller... Måste ta mig ner till för det kan ju hända att de är törstiga... Själv får man väl festa till på ett glas vatten....
Men det blir nog bra!
Puss och kram Lilla jag X3

Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för kanon god mat och vin ja ja det var super kul att träffas igen det får vi göra om. Nu ska det skrivas på jobbet som snart ska in till skolan bara man kommer igång blir det bra. Ha en bra dag kära syster kram från mig!! och tack igen

2010-02-16 @ 09:53:10
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Tack själv!

2010-02-20 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0