Sovmorron

NÄR man har sovmorron, då är det lögn-i-helvete att sova. MEN när man däremot ska upp tidigt, då vill man inget hellre än att vända sig om och somna om...

Är ledig idag oxå, men till helgen jobbar jag varje dag.
Ska försöka få med mig Fru M och bebisen ut på en restauranglunch idag. Har skickat ett sms, så jag får väl se om det blippar till i mobilen så småning om. Om de inte har tid, får det väl bli en enkel lunch hemma, ensam....

Har på tv:n, och vädergubben lovar lite sol, så en tur ut måste man nog. Har lite ärenden ner på stan, så det får väl bli en promenad i samband med den planerade lunchen..

En liten tvättmaskin är nog det ena jag ska barmhärta mig över idag, fixade ju rätt så mycket av det "hushålliska" igår, så idag kan det få bli lite chill...

Man kanske skulle smyga sig tillbaka till sängen en stund?... Japp det gör jag, gött!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0