Stressigt stressigt....

Man skulle väl lungt kunna säga att det är full rulle på 12:an numera.... Barn och ungdomar "står i kö" för en plats... Det är rätt så skönt att få gå hem klockan 15:30 en onsdag som denna, och veta att jag (kanske) är ledig i fyra dagar...

Våran skrivhelvete har slutat fungera.  Min kära sambo stora han har lyckats klicka på något, och nu funkar den inte. Eftersom jag är så "ävla" bra har jag ominstalerat den 5 gågner utan framgång, så nu skiter jag i det. Stora han får fixa en support, jag gör det inte... ARG....

Trött på snö...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hello!!!

Jag vet varför barnen står i kö för att få komma till 12:an det är för att du har börjat jobba igen. Jag vet att det är så, jag har förhört frida om i helgen hon är super nöjd med sin moster. Idag är jag ledig men de ringde allt vid 6,40 men jag vägrade svara orkade inte jobba men imorgon bär det iväg till högliden. KUL KUL ha en bra dag kära syster! kram från stora syster.

2010-02-06 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0