Älsklingen...

... Har äntligen kommit åter till park 45!
Han hade till och med sig en sak på fyra hjul hem! KUL! Den kommer nog till pass senare när snön är borta..
Det blir en lugn och skön hemmakväll, förmodligen hamnar vi i en varsin soffa, Stora han tittandes på tv å jag snarkandes i den andra...

Har haft en bra dag idag på jobbet, men jag måste bara säga: FÖRÄLDRAR....... Men det är bara att bita ihop och se glad ut! "Lalalalalala!"

Nu när det har slutat snöa, måste jag erkänna att det är väldigt fint ute. Det är något visst med snö ändå. Fast det är klart det är inte så roligt att skotta den alla gånger.. Inte är det så roligt att köra fast i den heller...
puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Roligt att han kom hem med något som har fyra hjul för en gångs skull.....hi hi:-)

Längtar till sommaren!!!!!

Kraaaaaaaam från mig:-)

2010-01-31 @ 22:53:31
Postat av: Lilla jag

JA, det är ju HÖGST ovanligt att det finns något i vårat hushåll med fyra hjul på...

puss och kram

2010-02-03 @ 18:21:02
Postat av: Agneta G

Grattis! hört rykten.... All lycka till önskar jag er!

Hälsa till stora han oxå!

Kram från fam Glaad!

2010-02-05 @ 18:10:41
Postat av: Lilla jag

Agneta G:

Tack för det! Spännande och ÄNTLIGEN!

Puss och kram

2010-02-06 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0