Äntligen fredag!

Älsklingen är hemma! Det är helt ljuvligt att vakan bredvid honom, även om man som jag vaknar ca 05:15.. Men jag gick upp, läste Krillahölaposte,  å sen kröp jag ner bredvid honom och somnade om!

Hela förmiddagen har han varit ute i garaget, han ska "göra iordning" en bilmotor som min pappa ska greja med lite.

Till kvällen blir det Karlstad! Först lite påhälsning av Å och J med ungar, sen drar vi till Bion! Sista Stig Larsson filmen "Flickan som lekte med elden" ska avnjutas! Det är helt och fullt stora hans idé!

Imorgon blir det melodikryss hos familjen Örebro! Får väl se om vi får ihop det, men herr´n i Örebrohuset brukar ha bra koll!
Ha en trevlig helg alla människor!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0