ÄNTLIGEN...

.... Har termometern orkat sig upp över -10-gradersstrecket.. Det känns ju som våren är på G!....
Vilken härlig dag det har varit idag. Solen har ju varit hur stor som helst, fast den va lite snål på VARMA strålar. Men man kanske inte kan förvänta sig det riktigt än?

Mitt på dagen idag pratade jag med en vän, som jag inte pratar med så jätteofta, men som sagt, idag va ett sådant tillfälle! Vi pratade länge länge och jag blev så glad över detta samtal.   Det visade sig att hon och hennes sambo ska ha barn i sommar! Måste nog erkänna att jag tycker att det är roligt med sånna där små skrikpaket..

Hade hoppast och haft för mig att det var handbollslandskamp idag, men det verkar som om jag hade fel, för jag kan inte se det i TV tablån någon stans. Synd... Det är roligt att se Sverige faitas i just denna snabba sport.

Annars har jag nog ganska tråkigt faktiskt.. Varför ringer det inte på dörren och någon rolig själ står där ute och vill ha fika?  Det kanske är så att alla vet att det inte finns något fikabröd på Park 45, och därför inte vill komma? Kan det vara så?

Jag får väl se till att baka då, fast kanske inte just precis nu när klockan är 18:00, för när jag väl börjar baka, brukar det bli både det ena och det andra, så det brukar ta några timmar... Imorgon kanske?
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Jag kommer och ringer på din dörr nån dag, tänker inte tala om när för då blir det ju inget spontanbesök, men hoppas att jag prickar in en ledig dag! :)

2010-01-13 @ 16:37:11
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

"Kär vän alltid välkommen"!!!

Puss och kram

2010-01-13 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0