Facebook, sol, trevligt sällskap och bortbjudning!

Facebook, visst är det ett roligt media, men varför tror endel som använder detta att ju fler "vänner" man har dessto coolare är man? Har inte alls fattat detta med att jag ska acceptera folk som skickar vänförfrågningar när jag ALDRIG pratar med dem annars? Helt befängt...

Idag har det varit en JÄTTEHÄRLIG sol uppe på himlen! Inte farligt kallt heller, ca -5. Detta ger livskvalitet, mer av sådan tack!

Trevligt sällskap upplevde jag idag när det hastigt och lustigt koms på att vi skulle ha en tjejlunch på Maxim! Vi va fem från tjejdatesklanen som träffades och åt och åt och åt i två timmar. Mycket trevligt, mer av sådant tack!

Om några timmar ska vi till Lilla familjen och få käk! Ett sms pinglade i telefonen tidigare idag, och det var från systeryster, som tyckte vi skulle komma "över" å käka lite! Inte kan man säga något annat än "ja tack". Mycket trevligt, mer av sådant tack!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0