Fika fika fika...

Dagen har gått i fikats tecken.
Vid lunch åkte jag en sväng ut, utanför stan, och hälsade på min kurskamrat! Hon och hennes man köpte ett jätte fint hus i höstas, och jag har inte varit där och kollat förrän idag...
Där fick jag kladdkaka och gott tea!

Först va vi ute och hälsade på de fyra hästarna som bor där. De hade alla en härlig tjock vinterpäls, som luktade helt underbart, och de va alla jättesnälla mot mig. En av dem gosade till och med tillbaka, "körde" med mulen mot min hand och sen på min mössa!

Om en liten stund ska jag åka iväg på lite teadate, och det hörs ju på namnet att det blir mer fika! Det är trevligt att flyta omkring och bara äta, äta och äta! Att man sen blir rund, det tar vi itu med senare.....

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0