Ledig dag!

Har idag en ledig dag, men får ÄNTLIGE vara tillbaka på 12 imorgon, efter 14 dagars sjukskrivning.

När jag tittade in i min frys igår för att ta upp lite mat, såg jag att hela frysen va fyld med is.      Is på hyllor, is runt frysrören, så vad jag skulle göra idag, var ganska uppenbart! Och sen att det var ca -6 grader ute, passade mig och mitt frysta perfa!
Och när jag ändå var igång tog jag och frostade av den lilla frysen i köket, som va ÄNNU VÄRRE....
Sen drog jag en sväng med snabeldragaren, så nu är jag så enormt NÖJD över mig själv!
Detta belönas med:

Nu ska jag äta lite lunch, och sen blir det nog lite "chill".
Fint väder är det, så man KANSKE tar sig ut på en lite promenix, eller?!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0