Lillpluttan!

Igår fick jag den stora äran att få rå om systerysters dotter: Lillpluttan (som numer inte är så liten längre...)!
Först hämtade jag upp henne i Karlstad hos en kompis, och sen gick hon och jag på
En bra och underhållande musikal, som lillpluttan fick förklara för moster innan den började. Det är ju rätt bra att veta vad den handlar om innan!

Sen åkte vi hem, handlade, handlade köpemat och sen hade vi godis-chips-dipp-mania! Som vanligt somnade jag i ena soffan medans hon tittade på "Robinson-finalen" . Men jag vaknade till när Stora han kom hem från hockeymatchen mellan Färjestad- Brynäs, som självklart FBK vann!
Vi alla kollade på tv en stund, sen hoppade vi i sängen!

Frukosten är avklarad, och om två timmar får vi ett fikabesök, så pluttan och jag har bakat banankaka och kladdkaka med after eight på! Det blir smaskens det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Lilla J var och såg musikalen med en kompis medans jag och min kompis tog en shoppingtur under tiden, vi smet in och kollade slutet dock och jag hade gärna sett hela också.

2010-02-02 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0