Nära-döden-upplevelse.

I söndags hände det oförhappandes, jag fick uppleva en nära-döden-upplevelse. Det som föranledde detta hemska va en lite bacillusk som framkallade först diarré  och sen till det kräkning. Fy för satan hur man kan må, och va lack man blir av sprut ur båda ändar.. Jag trodde aldrig det skulle gå över, men igår va en ny dag, och jag kunde till och med på kvällningen släppa en fis, och enbart en fis! När det va som värst sa jag till Stora han att jag förmodligen inte skulle bli mer än 35 år...

Jag är förbjuden att visa mig på 12:an tidigare än 48 timmar efter sista toabesöket, så idag blir jag hemma, men imogon ska jag infinna mig där klockan 06:45!
Som tur är har jag en systeryster som lämnade en kasse med blåbärssoppa, vitt bröd och bananer på trappan, så jag har fått i mig lite!
Man skulle kunna säga att detta var en genomkörare, och ett bra bantnigstips... Men får jag välja är jag hellre fet  och välmående än spysjuk...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej syrran!

Vad bra att du mår bättre,men det är en nära döden upplevelse det där. Men nu är det över nu är det bara att ta nya tag. Vi syns på Fredag ha det gott kramar från Syrran

2010-01-05 @ 18:05:43
Postat av: Rosinskan

Nämen stackare! Hoppas det lugnat ner sig och att du mår bra igen!

Kram på dig! <3

2010-01-07 @ 22:21:18
Postat av: Tomas

Jag är glad att du till sist kunde släppa en fis :-)

2010-01-08 @ 11:14:44
URL: http://syster4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0