Så nedrans kallt måste det väl ändå inte vara?

Att termometern sjunkit lågt, och absolut inte tar sig upp, är det verkligen nödvändigt?
Det skulle räcka med 5 minus, inte 25 som det allt som oftast är utanför dörren. Konstigt känns det att vi ska kunna bada i Vänern till sommaren, utan att frysa tårna av oss..

Idag har jag varit med familj M till Karlstad för att titta på en ny vagn åt min festman. Han kommer att åka kungligt i en jättefin när han blir lite större!
Vi åt en lunch på Bergvik och hann med att kolla i lite klädaffärer oxå, men det blev inga störra inköp, bara några toppar.. Inget exalterande faktiskt.
Det har varit en trevlig dag!

Stora han har fått utegångsförbud...
Han har fått en släng av magsjukan, förmodligen den som jag hade förra helgen, fast bara diarré. Men han är karl, så diarré är mer än tillräckligt... Nära döden Ni vet...

Nu blir det chill i soffan, och som vanligt kommer jag förmodligen att somna...
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: syrran

Vad då blev Tom så sjuk att ahn måste åka vagn. OJ OJ tillverkas det sådana vagnar!!! Får jag gå ut och gå med honom? Kram på er!!!!

2010-01-10 @ 17:13:22
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Jaaa, Stora han ska få en alldeles egen vagn, å Du ska få äran att köra honom - JÄMT!!!!

(Du är inte lite knasig Du!!)

Puss och kram

2010-01-11 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0