Sur...

... Jag blir så jädrans sur när Sverige leder en handbollsmatch med sex mål, och sen när slutsignalen pipper, förlorar med två mål.....
Sånt här är inte bra för hjärtat helt enkelt...

Idag har dagen ägnats åt att baka bullar! Så bakade jag mina specialmuffins oxå, men alla dom hamnade i sophinken... Hade valt pappersformar som var för mjuka, så nästan all smet rann ut på plåten... Attans skit..
Men vanilj och kanelbullarna blev riktigt goda!

Jag är rätt så nöjd över att det inte är så himla kallt ute längre... Nu är det alldeles lagomt med någon eller några minus bara! Man kan ju vara ute!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ja förbannat arg blir man ......nedrans sopor!!!!

Otur med baket hörru men det blir säkert bättre nästa gång....:-)

-Pussisar och kramizar till er alla-

2010-01-19 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0