Tallen.

Idag när jag var ute och luftade Opelen plutt plutt, tog jag en sväng förbi vära kära vänner uppe i Tallen!
Som vanligt möttes jag av en stor famn, och lite senare blev det oxå mat! Spagetti och köttfärssås, som pappan i huset gjorde iordning. Den va precis hur god som helst!  
Inte alls dumt att åka runt och äta mat hos folk!

Idag har jag varit ute och gått. Det va ju inga 26 minus ute, "bara" ca -8, men jag upplevde det nog ganska kallt ändå... Men jämför man med -26 så är det STOR skillnad!

Nu får det bli lite soffa och tv-tittande, en alldeles lagom aktivitet för mig!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej syrran! Nu har jag städat Fridas rum och jag säger då det tur att hon inte är dammallergisk för då hade vi fått tilldringa några dagar på din avd.Idag skulle jag varit ledig jag skulle göra så mycket handla, promenera, städa , ta ner jul gardinen men 7,15 ringer telefonen då var det en dagis fröken sjuk på Vipan så jag struntade iallt ständge dörren till Fridas rúm och drog iväg. Men då fick jag städa nu inte så kul men nu är det gjort. Ha en bra kväll och ta hand om dig. Kram från jenny

2010-01-13 @ 20:45:23
Postat av: Lillla jag

Men det va väl kul att få åka och gosa lite med busungar istället? Hade jag fått välja, hade jag valt bus istället för städ.. Å Du, gardninerna, handlingen och prmenaden finns ju kvar!

Puss och kram

2010-01-14 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0