Trevlig kväll, följdes av en tevlig morgon!

Oj, vilken god mat vi fick hos lilla familjen igår. Det märks att herr'n i huset är kock!! Stora han och Lilla jag tackar så hjärtligt för god mat och en trevlig kväll!

Imorses bakade lilla jag baguetter (ja, baka och baka, körde färdiga i ugnen) så att Stora han och jag fick göra riktigt goda frullemackor!
Sen va det dags för söndagens projekt: tipspromenaden! Som tur är hade inte Stora han och Lilla jag samma rad, och det är ju bra, för då kan jag slå honom i mer antal rätt... Vi får väl se till kvällen, när facit kommit ut på nätet!

Stora han och Lilla jag har på eftermiddagen lagt golv nere i gillestugan. Ja, han hade lagt golvet nästan färdigt, men så kom han på att det skulle till några spånskivor under, så igår rev han upp det hela, och idag hjälper ett proffs till (!) med läggningen! Men det blir bra! "Man har ju många strängar på sin lyra"!

Imorgon har jag ledig dag från 12:an, sen på tisdag ska jag dit och jobba igen!
Nu kom Stora han hem igen, efter att ha varit hos BC:n och hjälpt till att bära, så nu får jag inte sitta här längre...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0