Bebis!

Igår va vi och hälsade på lilla Tilde, ca två veckor gammal... Hur söt som helst, och två MYCKET stolat föräldrar träffade vi! Jag fick hålla, två gånger, och det va så gott.
Men så helst plötsligt fick jag en riktigt funderare: "Hjälp vi ska ha TVÅ"!!! Hur får man plats med två samtidigt?
Och när det ska ammas, hur gör man då?
Som tur är har svärmor sytt två amningskuddar, men man kan ju inte bara lyfta upp båda och ta de med sig, för de ska ju (helst) ha med sig sina huvuden oxå... Oj, oj, oj!
MEN det finns ju andra som klarat detta, så varför skulle inte vi?
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Detta kommer ni fixa galant!!! annars får ni kontakta deras moster som så gärna hjälper till. det är dax att jag ställer upp nu för det har ni verkligen gjort för mina. Kram från mig!!!!

2010-07-10 @ 21:09:18
Postat av: Syrran

Detta kommer ni att fixa galant!!! Annars får ni ringa till moster som mer än gärna hjälper till. Det är dax för mig att betala tillbaka för all hjålp som mina barm har fått. Det ser jag fram imot. Kram från mig!!!!

2010-07-10 @ 21:12:35
Postat av: syrran

Oj oj nu blev det så där igen jag skickade iväg det två gånger, men bättre en gång för mycket än inte alls. Tjing Tjong!!!!

2010-07-10 @ 21:14:30
Postat av: Anonym

Oj oj nu blev det så där igen jag skickade iväg det två gånger, men bättre en gång för mycket än inte alls. Tjing Tjong!!!!

2010-07-10 @ 21:15:11
Postat av: Lilla jag

syrran:

Tack tack, jag ringer om Stora han ligger i en hög på golvet och är avsvimmad!

Puss och kram

2010-07-10 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0