Karstad....

Idag har vi varit i Karlstad. Fast inte på grund av den orsaken vi önskar mest...
Vi har varit där och inhandlat saker till Stora hans firma, och så hämtade vi hem hjulen till barnvagnen.
De skulle ha kostat 1200:-, men vi fick dem för 800:-, så det måste ju innebära att jag kan handla för 400:- utan att ha dåligt samvete, eller?

Bebisfabriken har nog gått på semester... Det är så lungt, så lungt, så lungt..
Vi bestämde med familjen L igår när vi träffade dem som hastigast, att vi skulle bege oss till BB klockan 09:00 idag. Hade tänkt oss att boka dubbelrummet, men det verkar inte som om man får vara där om man inte måste, och det är ju rätt bra faktiskt...
Nu ska Stora han och jag "pilla lite reeeeker, sånna man eeter!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru L

Hej du!

Tyvärr var vi inte där kl 9 i morse heller... :-( Typiskt... Vi menade nog IMORGON kl 9.00...

2010-07-05 @ 21:42:27
Postat av: Fru M

Jo nu tycker jag oxå att det e dax att ni klämmer ut di då små. Annars finns det risk att det kommer att bli mycket tårta och barnkalas samma vecka i många år fram över

Postat av: Lilla jag

Fru L:

Ja, eller nästa vecka, eller nästa eller nästa, eller.....

Fru M:

Gott gottigottgott! Inte säger Du väl nej till lite tårta!

Puss och kram Lilla jag

2010-07-06 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0