Klockan 13:56

Klockan har redan hunnit att bli eftermidda, och vad har vi gjort idag då?
Jag har tvättat två maskiner, hängt en, och ska ner och ta reda på nästa, och just nu står stekpannan på spisen för att vi ska kunna få lite till närs..
Stora han har precis bytt bebis, för när väl lillen har somnat kanske kanske kanske man kan lägga ner honom i soffan... Han är en riktigt kelgris han! Och nu var det syrran som protesterade att hon är ensammast i hela världen...

Vädret är inte det bästa, så idag blir det nog ingen promenad.
Däremot var vi ute på stan igår, innan några kompisar kom och kikade förbi, och innan vi va till farmor och farfar för att äta smörgåstårta och visa upp de små (igen!)

Livet flyter på, men inte som det gjorde förr, men det är vi evigt glada och tacksamma för!...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Det låter helt underbart! Det är bara att ta dagen som den kommer och njuta i fulla drag, det finns inga måsten utan passa på att uppskatta kaoset istället......jag har lärt mig det nu efter 3 illbattingar;-)

Kram på er från tant J

2010-07-26 @ 10:56:58
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Du är så klok så klok!

Jag njuter så av de små!

Puss och kram

2010-07-26 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0