Mästerskapen i fika....

... skulle jag LÄTT vinna om jag skulle ställa upp!
Idag har SoffiPropp varit här och tjötat bort några timmar över lite fika. Vi har inte setts på JÄTTE länge och det va SÅ himla roligt att få ha henne för mig själv ett tag!

Imorron blir det fika hos Hella. Jag frågade henne när jag fick komma imorron, och hon sa att jag kunde dyka upp vid 10, men si det gick inte det... Runt 11 gick det bättre...
Tänk va folk sover bort sina liv (bara för att inte jag sover vidare värst bra just nu, med tanke på mitt "tillstånd"!)

Imorron är det en stor dag! Då är det nämligen så att systerysters "lilla" pojke fyller 17 år...
Glömmer aldrig den dagen, och det känns som om den vore igår, eller förrgår, när min mamma ringde och väckte mig och sa: "Hej moster"!
Först fattade jag inte att hon menade att jag blivit moster, för vi benämde varandra som mormor och moster på skoj även innan mosters "guldklimp" kom ut...
Åh nu har skitungen hunnit att bli 17.............

Det blir käk på kvällen hos lilla familjen, och jag förmodar att det kan bli en liten bit tårta oxå!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag väntar också på den dagen när du eller morsan ringer och berättar detta. Men det verkar inte som att de vill komma ut, jag trodde det skulle bli på denna dag men men den som väntar på något gott väntar inte för länge säger de. Nu syns vi snart det ska bli gott att treäffa dig och magen. Kram från syrran!!!

2010-07-02 @ 17:19:45
Postat av: lilla jag

Självklart ringer jag! Men tyvärr kan jag ju inte säga när.. Love ju!

2010-07-04 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0