Mitt livs bästa dag inföll den 12 juli!

Då va de äntligen här, mina och Stora hans hett efterlängtade tvillingar!
De är de vackraste barn som någonsin fötts (lite partisk? ja kanske?!) Och vi är de lyckligas färäldrar som går i ett par skor (eller barfota)!

Deras namn är Stina och Theo och de blev födda på Karstads sjukhus genom kejsarsnitt den 12 juli och klockan 15:49 kom Theo och Stina tätt efter, nämligen 15:51, eftersom jag inte behagade öppna mig mer än 4 cm på ett och ett halft dygn!
Allt har gått jätte bra och de äter, skiter och sover, precis som barn ska!

De två små godingarna har helt och hållet vänt upp och ner på vardagen, och det är vi MYCKET glada över!
 
Lilla jag kommer att skriva mer om dem, men just nu är det rätt mycket runt dom, och både vi och dom försöker att anpassa oss till vardagslunken och att lära känna varandra!

Puss och kram MAMMAN Lilla jag!

Stina och Theo 3 dagar gamla!


Kommentarer
Postat av: Braun

Vilka godingar,förstår att ni är mycket stolta!!!!Ni kommer snart in i barnalivet fortare än ni tror,många kramar från fam Braun.

2010-07-18 @ 22:25:00
Postat av: Anki

Dom ÄR verkligen finast i hela världen!!! Bra jobbat mamma och pappa! <3

2010-07-19 @ 09:06:16
Postat av: Katarina

Fantastiskt mycket grattis!

2010-07-19 @ 16:55:08
Postat av: Elin Pettersson

Åh vilka godingar!! Ett stort grattis!!!

2010-07-19 @ 18:29:03
Postat av: Fam Lundin

Sötisar!

Grattis i massor!

2010-07-19 @ 21:58:28
Postat av: Lilla jag

Braun:

Tack för det! Hoppas att det är som Du säger, just nu är livet lite upp och ner..

Anki:

Det finns alltså fler som tycker som vi! Tack för det!

Katarina:

Tack!

Elin P:

Tack!

Fam Lundin:

Tack och grattis själva! Vi tänker mycket på Er...

Puss och kram



2010-07-21 @ 09:29:40
Postat av: Agneta

Ett stort grattis till de små!!!!! kommer gärna och hälsar på en dag!

Kramizzzzzzzzzzzzzzz

2010-07-21 @ 17:28:37
Postat av: Rosinskan

Världens goaste helt klart! Linnepinne och Lillsnorpan har pratat om era godingar jätte mycket sen vi var hos er och dom tyckte att dom var jätte mysiga. Theo var goast dock för han skrek inte la dom till....hi hi hi..

Puss på hela goa familjen <3

2010-07-22 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0