Soffliggare!

Det verkar som de små börjar finna sig tillrätta här på Park 45.. Det är inte så att killen i huset alltid måste ligga i någons famn längre för att finna ro..

Nu har både killen och tjejen legat i soffan bra länge, och bara snusar och sover...
Självklart måste jag och kika till dem ibland, de är ju så söta och så underbara, så man bara MÅSTE titta lite..

Nu har jag suttit här framför denna burk LÄNGE, så nu ska jag och lägga mig i andra soffan och titta mig mätt på tvillingarna... (fast det vet jag, att det går inte att se sig mätt på dessa två godingar...)

Jag är verkligen världens lyckligaste person som numera har tre personer som bosatt sig i mitt hjärta, och de får stanna där, för alltid...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta

Visst är känslan att bli föräldrer fantastisk??? Och den stannar där livet ut! Nästa vecka kanske det finns tid för att komma och klämma lite? Jag ringer i slutet av veckan och kollar läget.... Hälsa stora han och snosa på de små från mig!

2010-07-27 @ 10:13:55
Postat av: syrran

hej mamma Linda!!!! Jag håller med de är helt underbara dessa två, man kan inte se sig mätt på mina syskonbarn. Tack för en trevlig titt pussa och krama stina och theo från sin moster.

2010-07-27 @ 20:36:17
Postat av: Lilla jag

Agneta:

Ja, det är en kännsla som inte går att beskriva i ord, man måste uppleva den. Och vi hade turen att få göra det til slut...

Ring Du, vi är säkert hemma!



Syrran:

Hej Moster!

Du vet väl att Du alltid är välkommen, och att DU är världens bästa moster!?



Puss och kram

2010-07-30 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0