Tidsfördriv....

Konstigt nog så springer tiden förbi, och dagarna går..
Idag vid frukost hade jag ett himla bekymmer om vad jag skulle hitta på idag, men bara efter ett litet tags fundering ringer Kaptenen på T1:an och hans två små pärlor på dörren, och vips så hade några timmar avverkats!

Snart ska husbonn ha mat, så då får pigan se till att det är färdigt och strå på bordet...
Idag blir det en riktig sommarlunch! Stekt potatis, pannbiff med lök och sås! Om man kanske skulle ta och dricka en eller två lite ricinolja till det?  (har fått höra att det kan sätta igång det hela....)
Men nej, hellre bullar i ugnen än rännsketa i ett dygn!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag provade denna olja med Oskar men det kom andra vägen istället, inte Oskar alltså men det är klart en liten skit unge är han allt. Kram på er!!!

2010-07-06 @ 12:28:37
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Det va de jag misstänkte.. Aktar mig från sånna "huskurer"...

PUss och kram

2010-07-06 @ 12:36:28
Postat av: A

Har hört att ananas ska funka, annars vete tusan.... Har nog inga bra tips på hur man får igång det, måste nog få ta den tid det tar antar jag...

2010-07-06 @ 23:47:10
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Hur mycket ananas? åt upp 3/4 här om dagen...

Puss och kram

2010-07-07 @ 16:10:21
Postat av: Sofia, Karlstad

Pröva hallonbladste=)Började dricka det i slutet av graviditeten och vår lilla tjej behagade iaf att titta ut 9 dagar före BF.. Kanske gjorde teet nån nytta??..skadar ju inte att prova iaf=)om du inte redan gjort det.. Lycka till!

2010-07-08 @ 13:09:20
Postat av: Lilla jag

Sofia, karlstad:

Tror Du at det går lika bra med HALLONTEA? TAck för tips!

Puss och kram

2010-07-09 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0