Vad gjorde vi innan?

Vad tusan gjorde vi om dagarna innan tvillingarna kom?
Numera sitter jag i soffan och ammar, rapar och tröstar barn... Jag är rätt så nöjd om jag hinner vika in lite tvätt, eller laga lite mat någon gång ibland...
Men det är klart, vi har haft ganska många som har varit här och tittat på våra små underverk, och då kan man ju knappast sätta igång och dammsuga...

Imorron ska vi ha en lite familjedag.. Bara familjen på park 45, vi behöver det nu! Farmor ringde och frågade om de fick komma och titta till de små, och det kan man ju inte säga nej till.... Men så kom Stora han på att vi kanske går dit istället... (då kan man själv bestämma när det är "färdigt tittat"!)

Klockan är 21:45 och nu blir det sängen för mig, eller så snor jag godingarnas pappas famn för en stund...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Braun

Det tycket jag att du gör rätt i(snor dig lite famn),jag vill också komma snart och se på underverken.Syns klart o tydligt på bilden vem som är lik sin mor o far!!!Kram Braun

2010-07-24 @ 07:17:26
Postat av: Lilla jag

Barun:

MAN måste nog ta för sig lite, annars ligger det alltid en bebis i den sköna stora varma famnen!

Puss och kram

2010-07-25 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0