Bebisar!

I veckan var jag till min vän i Karlsoga och hälsade på hennes tre små bebisar på 2½ vecka. Åh herre gud, jag smälte totalt... Det va nästan så jag tog med mig en hem.. Titta så söta de är... 
Men jag vet ju att liten blir stor, och just om ett tag tror jag att det räcker med det som komma skall för oss på Park 45..

Idag är det cykelnsdag här i Krillehöla. För den som inte vet, innebär det att alla som har ett gott humör, en cykel och gillar och träffa folk tar sin cykel och cyklar längst ut till picassoudden  och där bjudes det på lite underhållning! Det sitter folk överallt, och de flesta har med sig picnickorgen med allt vad det innebär, och alla är goa och glada! En mycket trevlig tillställning som även Stora han och Lilla jag har tänkt att besöka, fast i år fuskar vi nog.. Jag är så lat.... Det blir Ådi ut...

Just nu skiner solen, så det bådar ju gott inför kvällen!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0