Det blir inte riktigt som man tänkt sig, alla gånger!

Igår hade jag en bakdag! Det blev en massa teakakor, för när jag var ner till "stora" frysen såg jag att det endast fanns en påse med mackor kvar. Så när jag ändå var igång blev det en morotskaka också!

PÅ eftermiddagen hade jag turen att få lite besök av Fru M, hon va ju tvungen att provsmaka kakan!
Sen hade jag tänkt att tvätta och dammsuga, men då gjorde de små sig påminda! Jag fick jätteont i magen, och va tvungen att gå och lägga mig en stund....

MEN dammsugningen och tvättningen har jag avverkat idag. Och det är ju faktiskt så, det är ingen som kommer och tar ifrån en sånna här "roliga" saker, även om Fru M drog några drag i köket medans jag höll bebisen!

Idag har det varit lunch på stan med en annan "tjockis"  åsså förbi för att inhandla , eftersom jag nu har ätit slut på mina tre kartonger... Jädrans vad novalucol det går åt... Tänk va de där små knyttisarna ställer till med!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0