Fixardag!

Idag har jag en fixardag faktiskt!
Äntligen har den där berömda väskan packats, vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, men nu är den iallafall färdig, med sådan jag tror att vi behöver när den stora dagen infaller!

Har satt in lite kort i vårat album, och skrivit lite i knyttisarna "första åren bok".

Dagen ska fortsätta med lite lunch-tillagning och sen plantering av mera blommor. Måste oxå ner till Coop för att köpa fat till krukorna, så att inte balletrappens fotsteg tar stryk när jag vattnar alldeles för mycket så att vattnet rinner igenom..

Behöver nog oxå ner över "la stada" för att handla några små tröjor, för tänk om det är kallt när vi ska hem med våra små, då kan de inte bara ha en kortärmad body... Har inte tänkt på det tidigare...

Stora han är hemma idag, och han grejar och grejar... Ballen måste få ett innertak, och det ser ut att bli färdigt idag, eller snart ändå!

Det är så gott att ha han hemma skrotandes, och även om vi inte gör saker tillsammans så hör jag hans sågande och hamrande, och det gör mig alldeles varm i hela kroppen!

Nej detta duger inte, nu ska några rader skrivas till min mormor, så får hon ett brev på måndag!
Ha en trevlig fredag, och helg oxå för den delen!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0