Härliga härliga midsommar!

Tänka sig vad trevligt vi hade det igår hos familjen M!
Till kl 13:00 hade fröken energi, brandkaptenen, Folke och familjen L och familjen M och vi samlats för att smaska på sill och färska potäter. Åh va jag åt... Det är ju så himla gött med sill alltså!
Så vid 15:00 var vi upp till hembygdsgården och tittade på en bit svensk kultur, nämligen folkdans!

Sen tillbaka till Linné 20 för att inta en annan godbit: Jordgubbar med grädde, glass och maränger! Åh hej å hå, mätt igen!!!

Lite senare grillades det utav bara den, och även denna gång åt jag så jag höll på att spricka!
Drickat för min och Stora hans del bestod i mineralvatten och favvoriten Trocadero! (Det var ju trots allt midsommar!!)
Kvällen slutade runt 00:30, då det bara var att åka hem och hoppa i bingen!

Tack snälla familjen M för underbar mat, trevligt sällskap och en underhållande tipsprommenad, som jag och en ur familjen L förövrigt vann!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0