Helgsammanfattning!

Oj va trevligt jag hade i torsdags på klinikfesten på lekterapins uteplats. MEN det var oxå en typ av självplågeri, för när jag var där insåg jag hur mycket mer jag saknar att jobba än vad jag trodde...

Fredagkvällen tillbringades med två av våra vänner och deras dotter. Det blev inte så väldigt sent, och inte blev jag berusad heller (!). Men att äta gott grillat deltog jag i!

På lördagen grejjade jag lite på ballen en stund, men vid 13:30 fick jag åka iväg till en vän på sommarbuffé! Det bjöds på pastasallad, färska räkor, bröd, kex ostar, meloner, såser och som pricken över i:et fick vi vitchokladmose! Gissa om det var gott! Tyvärr kunde inte alla "tanter" som brukar träffas vara med, men vi va ändock fem av åtta som slöt upp!

Söndagen tillbringades oxå på ballen, med ett break för fika i skärgården med goda vänner från Karlskoga och deras lilla dotter! Mjukglass är ju ALDRIG fel!

Idag blir det fika hos systeryster med en "gammal" arbetskamrat, baugetter är utlovade, så det ser jag fram emot!
 Har nu på "morronen" varit ute i det lite mulna men varma vädret och oljat in våra ballemöbler, och funderar på om jag ska göra det en gång till, eller om det räcker som det är nu!

Med andra ord kan man sammanfatta helgen som mycket lugn och mycket trivsam!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Inte långt kvar nu?

2010-06-07 @ 16:08:06
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Rosinskan

Vilken härlig helg!!!

Längta inte för mycket till jobbet för nu ska du bara va hemma och njuta och snart kommer två som godingar som kommer uppta all din tid.

Puss och kram från mig:-)

2010-06-07 @ 22:14:06
Postat av: syrran

Tack för all hjälp med mitt arbete. Nu har jag ändrat det som du tyckte. Tack ännu en gång kram från snart en moster. Tjo ho vad kul det ska bli.

2010-06-07 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 12:14:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Tror inte de kommer förrän i DECEMBER, fast att det är sagt 9 juli...



Rosinskan:

Klart jag komemr att njuta, men nu när jag bara går hemma och drar benen efter mig blir det så himla LÄNGTRÅKIGT....



Syrran.

Igen att tacka för, det är ju inte ens säkert att jag har yckt och tänkt rätt... Och Du, världens bästa moster kommer de att få!



-----:

Grillat är bäst!



Puss och kram

2010-06-11 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0