Sommar´n är här!

Idag är det första juni, och det är första sommarmånaden! Nu börjar alltså den varma härliga sköna tiden, och kommer att hålla på långt in i september (om jag fick bestämma)!

Idag kommer vi få påhälsninga från  För de vill mycket säkert sälja oss en hel drulle med försäkringar... Bäst att plocka fram de försäkringar vi har idag, och sen får vi väl jämföra, om de nu är så bra som det förmodligen kommer att säga att de är!

För övrigt är jag numera en stor fet valross...  Det är inte många som kan matcha 121 cm runt om magen...
Fötterna börjar bli större de oxå, och ganska fula måste jag säga..
Jag längtar något otroligt tills de små kommer ut, men egentligen är det ca 5½ vecka tills de SKA komma ut.. Många tror på tidigare, men jag tror mer på december..

Idag har jag varit och tittat på ett parhus! (Nej vi ska inte flytta!) Min kära barndomskamrat och hennes familj ska flytta tillbaka till Krillehöla, efter att ha varit härifrån ALLDELES för länge...
Blir nog jättefint med alla nya tapeter som ska upp på väggarna... Nu blir cirkeln sluten skulle man kunna säga, efter att ha bott lite här och var innan!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Trygg Hansa har dom bästa barnförsäkringarna, åtminstone för något år sedan när jag sist kollade. Har inte så ofta behövt utnyttja dom tack och lov, men dom gånger det hänt har det varit väldigt lättsamt och serviceinriktat.



Tror inte alls du ser ut som en valross, tror du är jättefin med mage!!

2010-06-07 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0