Swisch, så va den helgen över....

Tänka sig va fort en helg kan försvinna... Helt otroligt...

Idag har vi varit till Örebro, för att se på en jätteauktion på miljoner och åter miljoner med saker som har med gammla bilar, traktorer och motorcyklar att göra...
Tydligen har det bott ett gammalt par som nu har trillat av pinn, och de va samlare båda två, och jag måste erkänna att jag aldrig sett så mycket gammalt skräp. Fast det är klart, för alla var det inte "gammalt skräp", för en del va det klenoder...

Tur va väl att jag var med Stora han dit, för nu när jag frågade om han var nöjd med dagen sa han att han skulle kunnat ha tänkt sig att stannat lite längre, och varit med och bjudit på nåra gamla Folkvagnsdörrar och något mer.... Kan väl säga att vi har TILLRÄCKLIGT med saker i garaget som vi har det nu....

Sen fick vi mat hos några vänner i Örebro! Det blev helgrillad fläskfilé, potatis och en HIMLA god svampsås. Efterätten bestod i rabarberpaj med vaniljsås, och det såg nog ut som vi aldrig sett matt förut, för jädrans vad vi åt!

Imorron är det bebiskontroll igen.. Vi ska till speciallistmödravården och ultraljud i Karlstad, så vi ser att de små växer till sig bra...
Det gör de nog, för det verkar inte som om de någonsin vill komma ut.. De bara ligger och gottar till sig.... Men det är väl inte för inte som en "tjockisperiod" är 40 veckor...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0