Underbar dag, hitintills!

Började dagen med "babykontroll", och efter det en lite sväng över stan, åsså vidare till Fru M!
Hade köpt med   och  men eftersom vi skulle ut och äta med Fru L, sparade vi detta till efter maten!
Så efter utelunchen hamtade Fru L sin 3-åriga dotter och kom bort till Fru M, så vi kunde ha jordgubbskalas! Gissa om det va sommrigt?
Solen har skinit idag, och det har varit skönt varmt, man skulle kunna säga att jag njutit i fulla drag!

Om ca 1½ timme ska jag på lillpluttans skolavslutning! Det liksom hör sommaren till att man får gå på skolavslutning och höra barn sjunga och se alla finklädda.
Frågan är nu bara: VAD SKA JAG KLÄ UPP MIG I? Kan väl inte säga att min garderoben är full med kläder som passar min storlek numera....! Men det blir nog väl med det!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Jo visst var det jättemysigt, synd bara att vi blev tvungna att ge oss av så hastigt. Glömde bort både att du skulle ha penningar och fotografi. Har du inget för dig i morgonfm får du gärna göra en ny visit. Golvmoppen sover från ca halv tio så då e det lugna gatan ett tag. kjam kjam

2010-06-10 @ 21:06:52
Postat av: Lilla jag

Fru M:

Det var mig ett rent nöje att få bjuda på lite sommar!

Du betalar väl för nästa lunch? Kort ser jag fram emot!

Puss och kram

2010-06-11 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0