Då va det klart..

ALLA fönster är putsade.. Det gick faktiskt väldigt snabbt och smidigt och jag tror att det beror på mirakeltrasan...  Först lite disktrasa å sen mirakeltrasa efter...
 Men något konstig upptäckte jag. Våra gröna växter med stora blad har "savat" små droppar, som sen torkat på fönstren och det var lögn i helvete att få bort dessa små rännilar... Men jag är ändå nöjd!

Snart dyker det upp två "små" tjejer här. Det är mina vänner från Karstad som kommer å vill ha lite vofflor! Det är ju voffeldagen! De blir inte så länge här, deras mamma och hennes kommande sambo ska fixa en grej, å sen fort hem till Karlstad igen. Men jag får rå om dem en liten stund iallfall!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0