Ensam...

Igen.
Stora han kom hem från Götet igår, och idag åker han till England... Huuu det är synd om Lilla jag nu...
Blir tokig av att vara själv... Har ju försökt hålla mig hemma under veckan eftersom jag har sån irriterande hosta, och inte vill smitta, så prata om att  jag får lappsjukan.
Planen var att jag idag skulle ta mig ner till "Did they push", men den familjen ska åka på skidsemester till veckan, så det kändes inte så lämpligt att komma dit med mitt hostande och snörvel..

Men jag få komma till systeryster och Lilla familjen i kväll trots mina bacillusker, jag har frågat... Härligt!
Nu ska jag ta mig ner till stan,   behöver ha ett besök av mig, likaså (måste ju göra något kul när det nu är så synd om mig...)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0