"Ett om dan, gör kroppen glad (?)"

Har tagit efter min mycket förståndiga vän fru M, med att storstäda ett rum om dagen. Idag var det köket som fick sig en omgång. MEN vilken tid det tar.... Men bra blev det ju! Imorron får det nog bli vardagsrummet... HAr en misstanke på att det är köket och vardagsrummet som tar längst tid, så det är lika bra att bli av med dem så fort som möjligt..

Idag har det regnat här, och det är oxå bra! Då försvinner snön fortare, och det vill man ju! Är ganska så trött på det där vita som ligger överallt.. Eller jka, vita och vita, det där kalla grå-svart-slaskiga som ligger å dräller menar jag ju..

Idag är det andra dagen jag är sjukskriven, och jaghar edan tröttant... Men nu hade det nog varit så att om jag inte blivit sjukskriven pågrund av skitungarna hade jag nog fått vara hemma några dagar ändå, på grund av min jädrans hosta... Det är något som finns i mitt bröst, som verkligen INTE vill komma upp, eller ner... Men sover jag en natt till, så är den nog borta sen!

Måste berätta en rolig sak!
 En av mina bästa vänner kommer till stan i sommar! Hon och hennes (blivande) sambo har köpt radhus här i Krillehåla! De flytta in till sommaren, å det glädjer mig väldigt! (bra, då har vi flera barnvakter att välja på!!)
Puss och kram Lilla jag





Kommentarer
Postat av: Elin P

Måste säga grattis till det som komma skall! Vad roligt att du får två knottar att hålla reda på! Ha det gött hemma och passa på att njut av lugnet kanske? Medans du kan menar jag ;)

Stor Kram// Elin

2010-03-23 @ 22:06:13
Postat av: Lilla jag

Elin P:

Tack så mycket för det! Lungt har jag, lite för lungt... Men det är väl som Du säger, jag bör passa på medan jag kan!

Puss och kram

2010-03-24 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0