Imorses....

... vaknade jag sur... Men jag är helt hundra på att det beror på ALL DEN JÄVLA SNÖ som kommer ner. Snart emigrerar jag. Var som helst, bara det är varmt, skönt och SNÖFRITT.. Kommer inte tillbaka förrän i juni (om snön försvunnit då)....

Familjen M: stanna där Ni är, det här är inget att komma hem till (men det är klart, jag saknar Er... MYCKET)

Årets happening har hänt i stan... Taket på ICA Maxi har rasat in... Hörde det nog fyra gånger på 12:an idag... Otur för ägaren Ringvall, tur för Coop forum...

Imorron har jag ledig dag, hur gött som helst! Sovmorron.... Mmmmmm..

Nu blir det först lite mer dator, sen soffan och dumburken...

Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Då är vi två som har haft en pissig dag.....och jag är oxå så jäklans trött på snön....usch!!!!

Puss och kram på dig iaf:-)

(jag hade oxå mycket kramp förresten......:-)

Från din vän i södern

2010-03-01 @ 22:11:46
Postat av: syrran

Nu ska jag snart och handla på coop men jag behöver karta och kompass för jag hittar inget där inne. Men ett ganska litet problem, nu haR jag fått ett till problem ogga vill inte med till mormor vad gör man????

2010-03-02 @ 10:47:42
Postat av: Rosinskan

Syrran du får lämna honom hos moster så klart!!!! Eller hota med att han får åka till "Did they pusch"......kram på er:-)

2010-03-02 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0