Kan man bli....

...Annat än glad och på bra humör när solen lyser som bara den om dagarna?
Det verkar som om våren verkligen är påväg. Tyvärr är jag dålig på att ta tillvara de varma strålarna, det blir inte att jag går ut i det fina vädret... Det är så gott att ligga i soffa och bara softa.
Men jag är ledig imorgon oxå, och då SKA jag.... (tror jag!)

Idag har jag haft trevligt fikabesök! En vän till mig som oxå går med magen i vädret var här och tog en kopp! Mycket babysnack blev det, men vi hann oxå med att avhandla andra "livsviktiga" ämnen!

Imorron ska Opelen plutt plutt till "fabror doktor". Den behöver få några brosmsrör bytta, och handbromsen reglerad, och det fixar jag inte själv... Medans den är på "sjukhuset" ska jag inta frukost med familjen M. Mycket trevligt!

Snart börjar favvo programmet:  Ett oerhört underhållande program!
Bäst att bulla upp med godis, kakor, chips, popcorn och något att dricka till!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

"Bäst att bulla upp med godis, kakor, chips, popcorn och något att dricka till!"

Det där tror jag inte ett enda dugg på......

Ses i möra

2010-03-16 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0