Veto...

Så står det på mitt schema idag. Det betyder att jag har lagt in Veto, alltså "kan inte jobba", och schemagörarna kan inte lägga in något jobb för mig just denna dag.
Idag är det nämligen besiktningsdag.
Först på förmiddagen ska jag och besikta Opelen pluttplutt,

och på eftermiddagen ska jag och besikta magen!  (snygg va?)
Med andra ord har jag fullt upp!

Denna veckan har det varit lagomt med jobb: jobb måndag, ledig tisdag, jobba onsdag, ledig torsdag, jobba fredag och ledig helg! Så skulle det alltid vara!

Verkar vara underbart väder där ute idag.. Men kallt. Men får bara solen stråla en stund till, så kan nog tempen stiga! Jag vill ha vår nu.
Inatt kommer familjen M hem, ÄNTLIGEN.... Får nog åka dit med lite frukostmat till dem, så de slipper handla det första de gör...
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Vilken fin mage du har!! Tror nog du får godkänt på besiktningen både med bilen och magen. ;)

Lycka till!!! Kram

2010-03-04 @ 22:47:35
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

TACK! Besiktningen av bil gick väl kanske inte riktigt lika bra som magbesiktningen... Men opelen pluttplutt ska lämnas in, så att den blir fit for fight!

Puss coh kram

2010-03-08 @ 10:19:14
Postat av: Rosinskan

Åhhh vilken underbart fin mage vännen!!!! Sitter och bara myser när jag ser den:-)

Från en leende Rosinska

2010-03-08 @ 21:10:55
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

PUSS!!!

2010-03-09 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0