Lyxfrulle!

Man kan inte säga något annat än att det verkligen är en lyxfrulle när man får äta två HAVSKRÄFTOR efter smörgåsen!
Vi har ju tagit oss till våran ädla västkust, och här va det ett helt stort fat med havskräftor som väntade oss, till och med så många så att jag kunde få mig två nu precis!

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, jag har fått mig ett löfte om att få lära mig backgammon, men jag tror att vi börjar i en varsin soffa och en film.... Inte helt fel!!!

Killarna ska ta sig till den båt som är i familjens ägor och som inte fungerar, för att förhoppningsvis få lite "putter" i den!

Man skulle kunna säga att man har det rätt så chill här nere!
Puss och kram Lilla jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0