Måndag, ny vecka!?

Tänk att tiden trots allt rullar på... Idag har jag inte gjort speciellt mycket (som alltid), målat på ballen lite och städat toan...
Inga spännande händelser kan jag skriva om, och inga konstiga funderingar och tankar heller... Va beigt..........

Idag ska jag ägna två timmar åt tv:n.. Först måste jag kolla på  å sen ska jag över till staterna för att se på ..
Som jag sagt förut, tycker jag att Maria Montazami (vilket efternamn? Har för mig att vi, när vi gick i grundskolan kallade de röda dagarna för monta!) är helt blondinkoko och helskön!
Till dessa två timmar kommer min kärlek, Stora han, att servera mig kvällsvarden: GRILLAD KORV.... Jippi (?)

För övrigt saknar jag min fru M, hon har nämligen rymt.. Rymt ända till Mallis.... Taskigt tycker jag...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0