Mer, mer, mer, MEEEEERRRR!

Gud så härligt det är ute alltså, det går liksom inte att få för mycket av denna härliga värme!
Eftersom det är lite disigt på himlen  blir det ju inte så där "pötthett", så man kan ju vara ute och njuta i fulla drag!

Tyvärr måste jag nog säga att jag är lite skadeglad.... Två familjer jag känner åker utomlands inom det närmaste, och det är lite gott att även vi här hemma får ha sol... Men något som de kommer undan är ju att laga mat, diska, städa och hålla hushållet igång, och det kommer man liksom inte undan här hemma...

Har för övrigt tagit fram min bikini idag... Överdelen kanske är i minsta laget, med tanke på att "de två" växer de oxå, men man kan ju alltid hoppas på att man uppfattas som sexig.. (Åh vem som ser mig på min lilla gård, det har jag ingen aning om. Förmodligen igen, men någon liten fluga eller geting kanske blir förvriden och flyger in i en ruta!!!) Det betyder ju ett stick mindre!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0