Muffinsbak!

Hejsan hoppsan, då har man bakat tre olika sorters muffins då! Dumlemuffinsarna och after eightmuffinsarna är klara och i frysen och daimmuffinsarna står i ugnen...
Det luktar precis hur gott som helst i hela huset!
Fjäsk ska det oxå bli... Tänkte att vi skulle bjuda våra "kära" föräldrar på en varsin muffins på kommande träff, som vi har om ca en timma...

Tyvärr har regnet dragit in över hela Sverige, och med det kyligare luft.. Det är väl inget som jag gillar precis, men vad kan jag göra åt det?

Tänk den skadeglädje som håller i sig för evigt... För några dagar sedan skrev jag ju här om hur nöjd jag var att två vänner med deras familjer skulle åka utomlands,  och hånade dem lite för att vi hade precis lika varmt och härligt här... Nu får man väl bita i det sura blåbäret...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0