Ny IDOL!

Var som bekant på Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" i går, och efter detta har jag fått mig en ny IDOL!!!
Det var en fantastisk föreställning och hon la ribban högt när hon startade det hela med att komma in på scenen iklädd endast BIKINI!!!
Jag skrattade från det hon entrade scenen till ca två timmar senare, när hon avslutade hela föreställningen med ett nummer om en påhittad porrfilm!
Mia berättar om sin barndom (som utspelade sig här i Krillehöla!!) på ett mycket roligt och underhållande sätt, men som varvades med egen skrivan låtar, men en allvarlig underton. Hade inte en aning om att hon va så duktig sångare, jag var alldeles hänförd!
Om Ni skulle få chansen att gå och se denna föreställning, GÖR DET!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0