Sol, men kallare...

Tydligen har "ryssvärmen" dragit vidare, för det är inte alls så varmt längre... JAG VILL HA MERA VÄRME....

Igår va jag på yoga igen, och det är ju bara att konstater att det är inget för mig. Jag blir så rastlös, och det ända upphetsande jag kan komma på, är att räkna takplattorna.. Och hur upphetsande är det?
Jag får liksom inte ro... "Kan inte gå in i mig själv" som de andra verkar fixa... Men nu är det två gånger kvar, och det är väl bara att "stå ut"...

Nu ska jag ner i källare och måla lite, har några listor där som ska målas för andra gången. Sen har jag fått mer målarjobb, men det tar jag nog med mig ut, försöker suga i mig lite sol...

Klockan 13:00 har jag lovat att ha maten klar, för då kommer Stora han hem och äter med mig! Prata om att ha blivit en hemma fru, oavlönad tyvärr då da...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0