Trevlig dag

Idag har jag tillbringat den meste tiden nere hos fru M och deras busfröunge. En annan tjej var oxå där och hon har börjat pugga till undersköterska, så vi kollade igenom hennes uppgift lite...
Ska väl erkänn att det var endel som jag inte hade en minsta lilla aning om... Undrar om det är illa?
Det handlade om hur man gör en vårdplan, och hur man utgår från den när man sedan ska sköta en person utefter just en sådan...

Vädret har varit soligt och grannt, och visst blir man på mycket bättre humör när det är fint ute? Man får liksom vårkänslor och önskar sig ännumer till sommarn...

Imorgon är vi nio tjejer som åker till Degerfors valsverk och kollar på Mia Skäringers "Dyng kåt och hur helig som helst! dyngkåt o hur helig som helst
Vi ska först äta mat där, och sen se denna föreställning! Jag har hört att den ska vara jättebra, även om den inte fick bra kritik i tidningarna...
Iallafall ser jag verkligen fram emot att få "skämma bort mig själv" med detta imorron!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0