Underbar doft!

En morotskaka står i ugnen och sprider en helt fantastiskt härlig doft! Jag tror att det är kanelen som gör sig så bra "varm", det är himelskt att sitta här och bara sniffa!

En "gammal" klasskamrat kommer hit för en fika, och eftersom hon älskar kaffebröd, får man ju göra sig till lite grann och "slänga ihop" lite nybakat! Vet att jag gjort morotskaka någon annan gång, men att jag inte lyckades så bra då, men nu många år senare va det dags att prova på nytt, och jag hoppas att den blir lika god som den luktar nu!

Imorses när jag vaknade (kl 5:15!) sken solen, och det såg ut att bli en lika fin och underbar dag som igår, men oj vad jag bedrog mig... Det är ju hur kallt som helst ute. MEN det är ju trots allt ingen snö!!

Varit på kolla av magen idag, och det är som jag sagt förut, det är två A-barn som ligger därinne! Allt såg bra ut, och hjärtana pickade på som bara den! Barnmorskan sa till och med att det var en A-mamma som bar på de små, och det som barnmorskor säger, det är ju ALLTID sant, eller!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar och bockar! Nästa gång bjuder jag (får väl försöka att "slänga" ihop något jag också, hmm, hur nu det ska gå till)

2010-05-06 @ 21:07:46
Postat av: Lilla jag

Jenny:

Det funkar med ett kexpaket...

puss och kram

2010-05-07 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0