Datahacker...

Precis hemkommen från min fader, han har haft datorproblem.... Åsså ringer han mig.... Han är för go!!
Men så när jag väl kom ner, verkar det inte som om att det var så stora problem, men vi körden en lite uppfräschningskurs på gamla kunskaper! Så nu är han en hacker igen!

Dagarna flyter på, och helt plötsligt är det måndag och fredag igen.. Imorron är det det sistnämnda, och jag undrar vad vi ska kunna hitta på i helgen!..

Vet att jag på söndag ska iväg till Brogårdshallen och dömma lite gymnastik! Det är klubbmästerskap, och jag tror att jag ska dömma hopp! (Hopp över plint med hjälp av satsbräda). Det blir roligt, och jag måste säga att jag tycker det är väldigt kul att jag blev tillfrågad om jag ville dömma, med tanke på att jag inte har varit aktiv i gympan på MÅNGA år!

För tillfället är det lugna puckar på Park 45, jag sitter här, sambon i soffan och läser (tror) jag och korvaran sussar!
Ha nu en trevlig helg, å va rädda om varandra i trafiken...
Puss och krma Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0